ТМ Желана одержала статус «Фаворит успіху» 2016р., в категорії «Сіль для ванни»!
У кожному році, проводиться незалежне дослідження споживчих переваг, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворит Успіху». Ми раді повідомити, що за результатами 2016 року в категорії «Сіль для ванн» ТМ Желана була відзначена в категорії «Сіль для ванни» як сіль, якій довіряють і віддають перевагу 50% Успішних Людей. Результати незалежного дослідження:
сред них:
Гайтана (співачка) Олег Собчук Лілія Ребрик
(співак, лідер С.К.А.Й) (телеведуща)
Марія Яренчук Габріелла Массанга Павло Костицин
(переможниця конкурсу Ведуча програми «Прогноз Ведучий реаліті-шоу
«Голос Країни») погоди» на 5 каналі) «Битва Екстрасенсів»
До складу Журі Успішних Людей входять найвідоміші та впізнанні публічні люди України – зірки, знаменитості. Саме вони впливають на формування смаків та вподобань суспільства, є гордістю нації, прикладами для наслідування і кумирами молодого покоління. Це особистості, які досягли безперечного успіху у власному напрямку діяльності, які можуть гідно оцінити і чужі успіхи. Таких людей, без перебільшення, можна назвати «експертами по Успіху», оскільки кожен з них – успішна особистість.
Трохи про конкурс
Конкурс «Фаворит Успіху» по-праву можна назвати «народним», оскільки в ньому беруть участь всі торгові марки, які представлені на території України, віддати свій голос може будь-який покупець за вподобану торговельну марку. Перелік номінантів визначають самі респонденти, самостійно формуючи список Торгових Марок, за якими буде відбуватися голосування.
Учасники опитувань також повідомляють про марки, які вже не працюють на українському ринку, або з якихось інших об’єктивних причин повинні бути видалені з анкети голосування. Організатори досліджень ретельно перевіряють всю отриману інформацію і вживають заходів по своєчасному наповненню каталогу торгових марок актуальною і достовірною інформацією.
Конкурс проводиться з 2003 року і основна мета – це виявити найуспішніші торгові марки. Основна перевага конкурсу в тому, що він проводиться безкоштовно, і Торгові марки рекомендуються самими споживачами, в цьому і визначається не упереджене ставлення до кожної Торговій марці.
Про морської солі ТМ Желана
оргова марка Желана на ринку України з 2000 року, завдяки постійному високій якості морської солі з Чорного моря і доступній ціновій політиці користується стабільно зростаючим попитом у покупців. Морська сіль – це найцінніший дар природи, який може привнести частинку моря і його цілющої сили в домашній побут. У лінійці ТМ Желана представлена натуральна морська сіль Чорного моря в розфасовках 500 г і 1 кг, також є лінійка з добавкою ефірних масел, які підсилюють дію морської солі і додають додаткові ефекти. Наприклад, ефірна олія евкаліпта позитивно впливає на дихальні шляхи, ефірна олія м’яти допоможе впоратися з головними болями, лаванда – сприяє заспокоєнню нервової системи.
Ще одна лінійка ТМ Желана заслуговує на увагу – це унікальна сіль 3в1 (морська сіль для ванн, піна для ванн і супер очищувач шкіри). Супер очищуючими функціями володіє каолін (біла глина) яка додана в морську сіль. Її основна функція – абсорбція зайвого шкірного сала, що призводить до ефекту додаткового очищення.
У лінійці 5 різновидів: з зеленим чаєм, жожоба, іланг-іланг, троянда і лемонграс.
Основна мета ТМ Желани – це допомогти розслабиться і провести профілактичні ванни, подібні ванн Грецьких Богів, для поліпшення зовнішнього вигляду шкіри і внутрішнього самопочуття. Для приготування ванни досить додати 300 г солі (для косметичного ефекту) або 500 г (для профілактичного) в теплу воду 36-40 градусів. Приймати ванну 20 хвилин, після ванни бажано 30 хвилин відпочивати. Відчувайте себе завжди на вершині Олімпу з ТМ бажає!
ТМ Желана – відпочинок Богів!